پایگاه داده بازاریابی ایمیل خود را در یک روز رشد دهید (راه دوست داشتنی ، ورودی)

ارائه دهنده ارزش ، ایجاد کننده روابط ، فروش نزدیکتر ، اشتراک کننده اخبار ، سفیر نام تجاری ، افشای معامله – بازاریابی ایمیل نهایی کار چندانی است.

در مورد آن فکر کنید …

این بهترین راه برای در تماس ماندن با چشم اندازها و گرم نگه داشتن آنها و کلیک برای اشتراک گذاری و خرید است.

و مشترکان ایمیل بیشتری در اختیار دارید؟

شانس شما برای افزایش ترافیک به وبلاگ خود ، ماندن بیشتر از ذهن مشتریان ، بهتر به شما یادآوری می کند که مشترکین را دنبال کنید تا کانال های رسانه های اجتماعی خود را دنبال کرده و آنها را به گرمی در حلقه فروش خود بپیچانید.

شما اکنون مشترکان بیشتری می خواهید ، نه؟ بیایید چند راه استراتژیک را کشف کنید که می توانید بانک اطلاعات ایمیل خود را با سهولت ، سرعت و بدون اینکه یک مزاحمت آشکار باشد رشد دهید …

قدمهای اول – ایجاد یک صفحه فرود که ارزش ارتباط برقرار کند

قبل از شروع اجرای هر یک از ایده های زیر ، باید یک صفحه فرود ایجاد کنید که به طور واضح (و با کمترین کلمه ممکن) نقطه فروش بی نظیر ایمیل های شما را برقرار کند. آیا مشترکین شما می توانند به عنوان مثال منتظر یک خبرنامه هفتگی باشند که مملو از بینش های صنعت باشد؟

ایده

به سؤال “چرا باید مراقبت کنم؟” پاسخ دهید:

آیا به طور منظم ایمیل ارسال می کنید که دارای آخرین پیشنهادهای تخفیف شماست؟ آیا مشترکین پیشنهادهای انحصاری ماهانه دریافت می کنند؟ شما باید به آن پاسخ دهید ، “چرا باید سوالات خود را فوراً به شما بدهم؟”

تبدیل های خود را افزایش داده و رشد مشترک خود را ردیابی کنید:

برای افزایش شانس تبدیل صفحه فرود خود ، تا آنجا که ممکن است زمینه های مشترک را برای پر کردن مشترکین بالقوه انتخاب کنید. در صورت امکان ، فقط نام و آدرس های ایمیل را از آنها بخواهید. در گوگل Analytics یک هدف ایجاد کنید تا به شما در ردیابی تعداد مشترکین جدیدی که صفحه فرود شما از آن دسترسی پیدا کرده است ، کمک کنید و URL صفحه فرود را هر زمان که آنرا در سند برچسب گذاری گوگل خود به اشتراک بگذارید ، نشان کنید.

سؤالاتی که چشم اندازهای شما باید در صفحه فرود شما به آنها پاسخ داده شود:

     

  • چه ارزشی کسب می کنم؟
  •  

  • چه چیزی ایمیل های شما را متفاوت می کند؟
  •  

  • چند بار می توانم ایمیل دریافت کنم؟
  •  

  • من چه جزئیاتی را باید ارائه دهم؟

اکنون ، بیایید ساخت پایگاه داده مشترک مشترک ایمیل خود را شروع کنیم:

۱ ٫ به مشتریان خود بخواهید ، نیاز و قدردانی کنید.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که چشم اندازهای شما بدون ارائه چیزی با ارزش واقعی ، اطلاعات تماس محافظت شده خود را به شما ارائه دهند. این یکی از بهترین راه ها برای ایجاد مشترکان جدید ایمیل و پیشران شماره نسل اصلی شماست. اما مسئله اینجاست: شما فقط نمی توانید یک شخص آزاد قدیمی ارائه دهید ، بلکه برای مخاطبان مورد نظر خود نیز مهم است. برای شناسایی مطلوب ترین شخص آزاد برای مخاطب مورد نظر خود ، باید افراد مورد نظر خود را ایجاد و مشورت کنید. سپس می توانید هدایایی را انتخاب کنید که بهترین مشکلات اصلی مخاطبان شما را برطرف کند و به خواسته های اصلی آنها پاسخ دهد.

مشکلات

محتوای رایگان باید نیازهای مصرف کننده را برآورده کند:

گزینه های محتوای رایگان برای در نظر گرفتن پیشنهادات شامل ، لیست های سفید ، گزارش های صنعت ، وبینار های آنلاین و ارائه می باشد. باز هم ، پیشنهاد شما باید بستگی به آنچه در عمیق ترین خواسته های درونی مخاطبان شما وجود دارد ، دارد.

نمونه ای از محتوا که مطابق با خواسته است:

به عنوان مثال ، بگویید مخاطبان هدف شما مدیران بازاریابی دیجیتال هستند و آنها می خواهند مدیر جلسه خود را در جلسه هفتگی هیئت مدیره تحت تأثیر قرار دهند. در این حالت ممکن است شما بخواهید یک لیست سفید یا وبینار کوتاه ایجاد کنید که چشم انداز نحوه ردیابی معیارهایی را که مدیر عاملان در واقع به آنها اهمیت می دهند و می خواهند بشنوند نشان می دهد (به احتمال زیاد آمارهای پایین).

دیجیتال

مثال Freebies:

Whitepaper ، Webinar ، Podcast ، نمونه محصول / خدمات ، کوپن ها ، مشاوره رایگان مشاغل / مشاوره ، گزارش های صنعت ، نتایج نظرسنجی و غیره

۲ ٫ یک مسابقه آنلاین جذاب را با یک جایزه بی ارزش ایجاد کنید

یکی دیگر از روش های هوشمندانه برای جلب چشم انداز برای به دست آوردن جزئیات ایمیل خود ، ایجاد و اجرای یک رقابت آنلاین جذاب است که به ماهیت رقابتی مخاطبان شما جذاب است. مکانی عالی برای ایجاد و اجرای مسابقات در یک یا چند کانال محبوب در رسانه های اجتماعی شما است. نمونه هایی از سیستم عامل هایی که می توانید برای ایجاد مسابقات رسانه های اجتماعی استفاده کنید شامل Punchtab ، WizHive ، Wazoku و Rafflecopter است. هنگامی که بستر مورد نظر خود را انتخاب می کنید ، به سادگی رقابتی را ایجاد کنید که متقاضیان نیاز به ارسال اطلاعات ایمیل خود را برای پیروزی دارند.

۳ ٫ از پلاگین هیولا Opt-In برای گرفتن اسکناس استفاده کنید

OptinMonster ابزاری است که به شما امکان می دهد هنگامی که بازدید کنندگان خود را ترک می کنند ، در آن نقطه حساس در وب سایت شما ظاهر شوند. ابزار هوشمندانهماوس کاربر خود را دنبال کرده و وقتی می خواهید دکمه خروج را کلیک کنید ، ظاهر می شود – مناسب برای گرفتن آدرس ایمیل آخرین لحظه. چرا شکلی را ایجاد نمی کنید که فریبا را ارائه دهد (مانند دسترسی به وایت پاپ با ارزش) یا جزئیاتی از اینکه چرا کاربر باید در خبرنامه بصیرت شما عضویت داشته باشد ، ایجاد نمی کند؟

زیبایی OptinMonster این است که شامل عملکرد Analytics نیز می شود که به شما امکان می دهد تعداد کلیک ها را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید و نمایی که فرم شما جمع می شود به همراه نرخ تبدیل برای هر فرم.

قیمت:

قیمت

گزینه های قیمت گذاری از ۴۹ دلار در سال برای یک بسته اصلی شروع می شود که به شما امکان می دهد فرم های Optin نامحدود را در یک وب سایت ایجاد کنید ، فرم های تقسیم شده خود را آزمایش کنید ، فرم های خود را بطور موثر هدف بگیرید و از یافته های خود گزارش دهید.

دلار

۴ Form فرم ثبت نام خود را برای گرفتن جزئیات بازدید کنندگان مشغول ایجاد کنید

اگر بودجه انتخاب هیول را ندارید ، می توانید فرم ثبت نام خبرنامه انتخاب خود را ایجاد کنید. برای جلب توجه بیشتر خوانندگان مشغول خود ، هنگامی که خواننده شما از طریق پست وبلاگ نیمی از راه خود را دریافت می کند ، فرم ثبت نام خبرنامه را تنظیم کنید تا ظاهر شود اگر تاکنون این مطلب را خوانده اید ، ممکن است متوجه شده باشید که فرم ثبت نام خبرنامه را در وبلاگ خود داریم. این شکل ساده (که مدت زمان طولانی برای ایجاد آن نیامد) ۳۰٪ مشترک خبرنامه ما را در یک ماه افزایش داد.

طراحی و مکان ها:

توصیه ما؟ فرم انتخاب خود را بر روی محتوای ظریف ، کوچک و سبک نگه دارید. و اطمینان حاصل کنید که خروج از سیستم دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه آسان است. همچنین باید دقت کنید که جعبه انتخاب خود را در کجا قرار دهید. وبلاگ شما مکان خوبی برای شروع است. فقط آن را در مکان های مرتبط با زمینه در وب سایت خود قرار دهید – مکان هایی که مشتریان شما انتظار دیدن آن را دارند و از یادآوری استقبال می کنند. بهتر است آن را در هیچ صفحه پولی از وب سایت خود قرار ندهید زیرا ممکن است هدف اصلی شما را نادیده بگیرد – کسب درآمد.

۵ ٫ از Sniply برای قرار دادن فراخوان ثبت نام برای اقدام در سایتهای خارجی مناسب استفاده کنید

آیا محتوای مارک دیگر را از طریق کانال های رسانه اجتماعی خود به اشتراک می گذارید؟ می توانید از ابزاری مانند Sniply برای ایجاد یک “جست و خیز” یا بنری که در پایین صفحه وب قرار دارد استفاده می کنید استفاده کنید. با فراخوانی برای اقدام شما انتخاب می شود – در موسسه بازاریابی دیجیتال ما یک بنر Sniply برای تبلیغ خبرنامه ما ایجاد کرده ایم. هنگامی که کاربر روی صفحه “ثبت نام کن” کلیک می کند ، آنها را به صفحه ی ورود به سایت خبرنامه ما هدایت می کنند و ترجیح می دهند به لیست مشترکین ما بپیوندند.

نحوه استفاده از Sniply:

Sniply بسیار آسان برای استفاده است. به سادگی آدرس اینترنتی پیوندی را که می خواهید به اشتراک بگذارید کپی کنید و آن را در جعبه Sniply ارائه شده بچسبانید. روی “ایجاد Sniply” کلیک کنید. یک کادر بازشونده با پیوند Sniply جدید شما ظاهر می شود. پیوند خود را کپی کرده و هنگام به اشتراک گذاشتن مقاله خود به جای پیوند اصلی از آن استفاده کنید.

قیمت:

می توانید یک حساب کاربری به صورت رایگان تنظیم کنید که به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از لینک های کوتاه شده ، ۱۰۰ تبدیل در ماه و یک پروفایل کاربر در هر حساب ایجاد کنید. پکیج پرداخت شده ۱۹ دلار در ماه است و به شما امکان می دهد اسنایپ های خود را سفارشی و مارک گذاری کرده و ۵ پروفایل کاربری ایجاد کنید.

۶ ٫ ایجاد تماس جذاب برای اقدام و مکان در نقاط مرتبط (مانند ایمیل ، پست های وبلاگ و رسانه های اجتماعی)

گاهی اوقات تمام خوانندگان شما به یک یادآوری ملایم و یادآوری خبرنامه عالی شما ، وبینار آینده یا هدایای سفیدپرداخت نیاز دارند تا اقدامی را که می خواهید انجام دهند. اما اطمینان حاصل کنید که nudge مرتبط است – به عنوان مثال ، در صورت تمایل برای عضویت در خبرنامه خود در انتهای یک پست وبلاگ یا در بیوگرافی خود برای پست های مهمان خود در سایت های خارجی احساس رایگان کنید.

اهمیت ارزش و متن:

به جای درخواست صریح مشتریان ، برای عضویت در خبرنامه خود در رسانه های اجتماعی ، همیشه می توانید اقداماتی را انجام دهید که به محتوای دروازه بان یا پیشنهادات منحصر به فرد دسترسی داشته باشند. و اهمیت متن را فراموش نکنید – برای جلوگیری از آزار هواداران و بازدید کنندگان وب سایت ، فقط تماس خود را در مکانهایی که معقول و منطقی برای سفر خود دارند انجام دهید.

به عنوان مثال ، اگر در مورد موضوع صنعت داغ ، چگونگی سفارشی کردن سفید را ایجاد کرده اید ، صفحه شرکت لینکدین شما و گروههای مربوط به لینکدین می توانند مکانهای مناسبی برای به اشتراک گذاشتن آن باشند. اما فراموش نکنید: شما باید قبل از ارسال مطالب شخصی خود ارزش افزوده کنید و با گروه / گروه انتخابی خود درگیر شوید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک