چگونه بازاریابی Influencer می تواند استراتژی محتوای شما را خاموش کند

بیشتر بازاریابان با مفهوم بازاریابی تأثیرگذار آشنا هستند – استراتژی بازاریابی برای یک گروه منتخب از افراد ، مانند مشاوران ، وبلاگ نویسان یا تحلیلگران صنعت که بر تصمیمات خریدار شما تأثیر می گذارند. در حقیقت ، طبق مطالعه جدیدی که از بازاریان صنایع مختلف انجام شده است ، ۹۴ درصد معتقدند بازاریابی تأثیرگذار یک استراتژی مؤثر تبلیغاتی است. با این حال ، این روش قابل اعتماد می تواند دشوار باشد ، ۷۸ درصد بازاریابان گفتند که تعیین موفقیت کمپین های بازاریابی تأثیرگذار یکی از مهمترین چالش های آنها در سال جاری است.

استفاده از زمان برای کشف روابط تأثیرگذار و پرورش آنها برای اطمینان از اعتبار برند شما مهم است. این استراتژی می تواند به شما کمک کند سریعتر چشم انداز سفر خریدار را حرکت دهید. به عنوان مثال ، اگر شما نرم افزار بازاریابی محتوا را پیشنهاد داده اید و از جی بی r رضایت دارید ، تأیید وی برای افزایش فروش شما مسیری طولانی را طی می کند. البته ، جی بائر مهر و موافقت خود را برای همه بازاریابی ها قرار نمی دهد – این محصول باید عالی باشد.

بازاریابی محتوا

بسیاری از تأثیر گذاران مشهور جهان نخواهند بود ، اما باید در صنعت شما تبحر داشته باشند. چنین تأثیرگذارهایی واقعاً می توانند تأثیر استراتژی بازاریابی محتوا خود را بالا ببرند ، به ویژه هنگامی که این تأثیرگذارها در سایت شما مطالب را به اشتراک می گذارند ، محتوای شما را به اشتراک می گذارند یا در مورد محصولات شما در سایت خود می نویسند.

۳ دلیل برای سرمایه گذاری در بازاریابی آنفلوآنزا

سرمایه گذاری

دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در اینجا سه ​​مورد است که شاید قبلاً از آنها نشنیده باشید.

۱) ۴۱ درصد از هزاره از مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید

پسوندهای تبلیغاتی مسلماً صنعت تبلیغات را آزار داده اند. به عنوان مثال ، در سال ۲۰۱۵ ، بلاک آگهی ها برای درآمد جهانی از دست رفته تقریبا ۲۲ میلیارد دلار مقصر شناخته شدند. استفاده از این برنامه های افزودنی مرورگر در طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. طبق بررسی سال ۲۰۱۷ توسط Uponit ، یک پلتفرم بازیابی تبلیغات ، میزان تخمین زده شده نرخ تجدیدنظر در ایالات متحده از سال ۲۰۱۶ ۱۱ درصد افزایش یافته است و به ۳۳٫۱ درصد از کاربران اینترنت در سال ۲۰۱۷ رسیده است. از آنجا که مصرف کنندگان با همه تبلیغات از همه زوایا هدف قرار می گیرند ، مصرف کنندگان یا تبلیغات را مسدود می کنند یا اکثر آنها را تنظیم می کنند. بازاریابی اینفلوئنسر راهی است برای عبور از نیاز به استفاده از تبلیغات برای دسترسی به مخاطبان خود.

دلار

۲) ۶۹ درصد از ژنرال Z پرش از تبلیغات یوتیوب

هرچه مصرف کننده جوان تر باشد ، به تبلیغات واضح پاسخ می دهند. به عنوان مثال ، طبق CNBC ، ۶۹ درصد از مصرف کنندگان Gen Z ترجیح می دهند از تبلیغات یوتیوب بپرهیزند ، که معمولاً این پلت فرم ۳-۴ ثانیه ای را امکان پذیر می کند. به جای سرمایه گذاری در این نوع از تبلیغات ، سعی کنید از تأثیرگذار بخواهید محصولات شما را به نمایش بگذارد.

۳) تاییدیه های مشهور فقط برای ۳ درصد از مصرف کنندگان کار می کنند

براساس یک گزارش سال ۲۰۱۶ ، تنها ۳٪ از مصرف کنندگان پس از دیدن یک مشهور ، آن را خریداری می کنند. اما مصرف کنندگان ۳۰ درصد بیشتر از خرید کالایی که توصیه شده توسط یک تأثیرگذار غیر مشهور باشد ، می خواهند. این نشان می دهد که میزان تأثیرگذاری مخاطبان یا اندازه مخاطبان باید به مراتب کمتر از ارتباط آنها و تأثیر واقعی در بین مخاطبان هدف شما باشد.

۳ نمونه از بازاریابی موفقیت آمیز آنفلوانزا

۱) ناخوشایند

در اواخر سال ۲۰۱۶ ، مارک کفش قایق با بیش از ۱۰۰ ریزنمایشگر در اینستاگرام شروع به کار کرد تا محتوای جذاب خود را برای دنبال کنندگان خود ایجاد کند ، و این کمپین به حدی موفقیت آمیز بوده است که هنوز هم در حال انجام است. Sperry طرفداران این برند را در اینستاگرام مشخص می کند که از قبل عکس هایی با کیفیت بالا از محصولات خود به اشتراک می گذارد و از این کاربران دعوت می کند تا برای حساب رسمی اینستاگرام خود محتوای بصری تهیه کنند.

۲) مشخصه

هالمارک برای فصل تعطیلات ۲۰۱۶ خود در بازاریابی تأثیرگذار سرمایه گذاری کرد تا بتواند زیورآلات نگهدارنده خود را تبلیغ کند. تأثیر گذاران اینستاگرام دوستانه خانوادگی بودند که لحظات تعطیلات شخصی خانواده خود را با جهان به اشتراک گذاشتند. این تأثیر گذاران با استفاده از هشتگ #KeepsakeIt ، به دنبال کنندگان خود پیشنهاد دادند که در مورد سنت های خاص خود ، به همراه پیوندی برای کاربران برای خرید زیور آلات نگهدارنده هال مارک ، نگاهی دقیق داشته باشند.

۳) GoPro

GoPro برای ارتباط با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی از موضوع “یک HERO” استفاده می کند. GoPro با استفاده از حامیان مالی و تأییدهای مرتبط با مارک ، وب ، تبلیغات در فضای باز سئو و بسیاری از تاکتیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بسیاری از تلاشهای بازاریابی خود را با بیشتر مطالب خود که از طرف کاربران وارد شده است ادغام می کند. بالاتر از همه آن را با یک کامبرنامه بازاریابی سفیر با نام تجاری “همیشه روی” و GoPro طرفدار بازاریابی تأثیرگذار است.

چهار نکته برای به دست آوردن استراتژی بازاریابی آنفولانزا خود در زمین

     

  1. با تعیین اینکه چه کسی روی خریداران شما تأثیر می گذارد و کدام یک از آن دسته از تأثیرگذارانی را که می خواهید هدف گذاری کنید ، شروع می کنید ، کارزار بازاریابی تأثیرگذاری خود را درست شروع می کنید. تحقیقات زیادی وجود دارد که در این مرحله از فرآیند اتفاق می افتد ، از جمله صحبت با تیم فروش و خریداران شما استفاده از لیستی از کلمات کلیدی مربوطه می تواند به شما در شناسایی گروه گسترده ای از تأثیرگذار کمک کند ، که می توانید در سایت هایی مانند جستجوی بلاگ Google ، LinkedIn ، ​​توییتر ، BuzzSumo یا استفاده از ابزارهای روابط عمومی مانند Cision و Vocus پیدا کنید.
  2.  

  3. پس از تهیه لیست از تأثیر گذاران بالقوه ، این لیست را بر اساس افرادی که فکر می کنید بیشترین تأثیر را دارند ، در اولویت قرار دهید. ابتدا آن افراد را هدف قرار دهید ، روابط را با درگیر کردن آنها در یک مکالمه ساده و پیگیری دوره ای برقرار کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که آنها را در توییتر دنبال کنید ، در مورد پست های وبلاگ خود نظر دهید و محتوای آنها را به صورت پیوسته بازخوانی کنید.

۳ ٫ پس از چندین تعامل ، به جایی خواهید رسید که به نظر می رسد ارسال ایمیل به یک پیام خصوصی به پیام دهنده کمک کند. توضیح دهید که مدتی است که آنها را دنبال می کنید ، و شغل خود و یک آسانسور سریع آنچه را که می خواهید در یک کمپین تأثیرگذار جستجو کنید و آنچه را که مایل به ارائه آنها هستید ، معرفی کنید. برخی از مارک ها تصمیم به ارائه غرامت پولی می دهند ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که فقط در معرض دید گسترده تر قرار دارند. انتخاب به شما بستگی دارد ، زیرا بهترین راهنماهای تمرین از هر دو طرف وجود دارد.

۴ ٫ سرانجام ، هنگامی که مطالبی را منتشر کردید که یک تأثیرگذار شخصی در وب سایت یا رسانه های اجتماعی در آن مشارکت داشته باشد ، حتماً به آن ایمیل ارسال کنید که آن را برای به اشتراک گذاشتن محتوا ارسال کنید ، از آنها بخواهید که آن را در شبکه های اجتماعی خود ارسال کنند و از آنها تشکر کنید مشارکت در نام تجاری شما همچنین ممکن است در روزهای بعد پیگیری با تأثیرگذار را انتخاب کنید تا به او اطلاع دهید که چگونه محتوای انجام شده ، در صورت وجود هرگونه اظهار نظر که نیاز به پاسخ دارد ، یا حتی پیشنهاد دیگری برای کمک به مطالب بیشتر در آینده ارائه کرده است.

چالش های مشترک در بازاریابی در بازار

مانند هر استراتژی بازاریابی ، بازاریابی تأثیرگذار نیز بدون چالش های خود همراه نیست. برخی از مسائلی که هنگام ساختن یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار ممکن است با آن روبرو شوید عبارتند از:

     

  • عدم خرید و / یا تعهد از مجموعه C. مطمئن شوید که تمام مدیران شما قبل از حرکت به جلو با استراتژی سوار هستند.
  •  

  • فقدان اهداف روشن و قابل اندازه گیری. به عنوان یک تیم برای شناسایی و تعیین اهداف در ابتدا کار کنید ، و اهداف را در طول کمپین خود بر اساس تجزیه و تحلیل و بازخورد تنظیم کنید.
  •  

  • فقدان محتوای ارزشمند. بدون محتوای با کیفیت ، دشوار است که داستان شرکت خود را به کارمندان دعوت کنید و آنها را ترغیب کنید که آن محتوا را به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که یک سفره خریدار جامد در نقشه در محتوای وب سایت خود ترسیم شده است.
  •  

  • مشارکت اندک مشتریان / کاربران نهایی. در fl شرکت کنندگان نمی خواهند بشنوند که چقدر از شما عالی هستند – آنها می خواهند از طرف مشتریان یا کاربران نهایی بشنوند. قبل از شروع کار بازاریابی تأثیرگذار ، برخی از مشتریان اصلی را که می توانند داستان برند شما را بیان کنند ، شناسایی کنید.
  •  

  • تمرکز بر روی اشتباه در enc uencers . بازاریابی در enc uencer می تواند تأثیر قدرتمندی داشته باشد ، اما فقط در صورت هدف قرار دادن افراد صحیح ، در زمان صحیح و با پیام صحیح. اینجاست که تأثیرگذار واقعاً می توانند کمک کنند. بخشی از کارمندان تأثیرگذار این است که اطمینان حاصل کنید که نوع مشتری در صنعت خود را شناسایی کرده اید.
  •  

  • ارائه مطالب یکسان به همه افراد درگیر . به همان روشی که شما برای چشم انداز خود personas را توسعه می دهید ، باید آنها را نیز برای تأثیرگذار خود ایجاد کنید. هر تأثیرگذار را باید با توجه به آنچه که می تواند به داستان برند شما ، روشهای ارتباطی ترجیحی و نیازهای خاص آنها اضافه کند ، به طور متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، شما مجبور خواهید بود متفاوت از آنچه که تحلیلگران صنعت می کنید به وبلاگ نویسان تکنیکی نزدیک شوید. درک این موضوع که در مورد افراد fl uencer شما وجود دارد ، به شما در ساخت و تحویل نقاط هدفمند و مؤثر کمک خواهد کرد.
     
  • مصرف کنندگان ممکن است فکر کنند اگر تبلیغات نادرست انجام شود ، تبلیغات جعلی احساس می کنند. مصرف کنندگان می توانند به راحتی پست های ارگانیک واقعی را از پست های پرداخت شده یا حمایت کنند. یک حمایت مالی اشتباه و نام تجاری شما به دلیل عدم اطمینان بودن فراخوانی می شود. نظرسنجی eMarketer گزارش داده است که ۵۹٪ از مصرف کنندگان زن تبلیغات را مغایر با بقیه فید اجتماعی تأثیرگذار می دانند که احساس جعلی یا متفرقه می کنند. حتماً روی تأثیرگذار خود نظارت داشته باشید تا از ظاهر شدن پست های آنها اطمینان حاصل کنیدتا حد ممکن ارگانیک باشید. علاوه بر این ، همان نظرسنجی گزارش داده است که ۳۰ درصد از مصرف کنندگان زن پست های اجتماعی با #ad ، # پرداخت ، #sp یا سایر هشتگ های مربوط به پرداخت را غیر معتبر می یابند. در مورد چگونگی تأثیرگذاری چنین هشتگ هایی در کسب و کار شما با تأثیرگذار خود بحث کنید.