چگونه می توانیم به یک بازاریاب دیجیتال مستقل تبدیل شویم

همبستگی فزاینده دنیای دیجیتال در بسیاری از صنایع موانع جسمی و جغرافیایی را شکسته است ، به این معنی که مردم می توانند در هر زمان و در هر نقطه ای از جهان ، کار تولید کنند و از آن مولد باشند. و بازاریابی دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیجیتال

اقتصاد آزاد در حال پیشرفت است و ۵ میلیون ٫ ۷ میلیون آمریکایی در حال حاضر کار آزاد انجام می دهند و تنها ۴ سال پیش ۳٫۷ میلیون دلار افزایش یافته اند. سریعترین بخش در حال رشد آزاد کارگزاران ، ۷۵۰۰۰ دلار به بالا درآمد دارند و بیش از یک سوم در آن گروه قرار دارند.

اقتصاد

با وجود راهها و زوایای زیادی برای کشف ، سرعت ثابت تکامل و تعداد فزاینده ای از نقاط لمسی برای بهره برداری ، بیشتر و بیشتر مشاغل به دنبال متخصصان بازاریابی مستقل هستند تا به آنها در ارائه برنامه ها و پروژه های مهم کمک کنند.

تبدیل شدن به یک مترجم آزاد دیجیتال مارکتینگ یک وضعیت بالقوه پرسود ، سودآور و کاملاً انعطاف پذیر است و اگر احساس می کنید این کار برای شما مناسب است ، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی تحقق آن ارائه شده است.

مهارت خود را گسترش دهید

در حال حاضر شکاف مهارت های دیجیتالی وجود دارد ، و اگر بتوانید آن را پر کنید ، انتخاب خود را از بهترین نقش های آزاد ، تکالیف ، قراردادها و پروژه ها در حوزه خود خواهید یافت.

طبق یک مطالعه دیجیتال اخیر ، حدود ۵۰٪ مشاغل مدرن از کمبود کارگران ماهر رنج می برند. با آموختن اصول بازاریابی دیجیتال ، انتخاب زمینه ای که در آن بتوانید خود را متناسب با تحولات صنعتی و تخصصی خود مرتباً خود را ارتقا دهید ، برای تجارتهایی که به دنبال برون سپاری پروژه های کلیدی بازاریابی دیجیتال به آزادکاران با استعداد هستند رقابتی و جذاب خواهید ماند.

نمونه کار خود را بسازید

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل ، یک CV به تنهایی به احتمال زیاد شما را به کالیبر مشتری نمی رساند که حرفه ای پایدار و پایدار را برای شما فراهم می کند – شما همچنین نیاز به ایجاد یک سبد کاری دارید که بتوانید به چشم اندازهای خود نشان دهید.

در همان ابتدای کار ، شرکت در دوره های کارآموزی کوتاه یا ارائه مهارت ها و خدمات خود در ازای تجربه یک چیز مثبت است زیرا این امر به شما امکان می دهد اعتماد به نفس خود را جلب کنید ، مهارت های خود را سنگین کنید و مقدار زیادی برای اضافه کردن به سبد آنلاین خود داشته باشید.

اعتماد به نفس

اگر نویسنده یا هستید ، باید به انتشار نشریات آنلاین بپردازید ، و درمورد موضوعات مرتبط با حوزه های تخصص خود بنویسید. نه تنها می توانید مهارت ها و دانش طاقچه خود را به نمایش بگذارید ، بلکه در معرض دید و ارزش های خوبی قرار خواهید گرفت.

هنگام پر کردن یا به روز کردن نمونه کارها ، اطمینان حاصل کنید که یک عکس پروفایل حرفه ای از خودتان درج کرده و یک خلاصه داستان و همچنین توصیفات مشتری واقعی را برای همراهی هر لینک یا تصویر کار خود درج کنید.

بیاموزید قدم بزنید

هربار که برای یک مشتری آینده نگر به کار خود ادامه می دهید ، در برابر میزبان رقابت آزاد شرکت خواهید کرد ، بنابراین یادگیری چگونگی ارائه خدمات یا ایده های خود برای موفقیت ضروری است.

ایده

برای کمک به مهارت های خود در زمینه سنگ فرش و پوشاندن کلیه پایه ها ، در اینجا یک لیست چک لیست وجود دارد که می توانید به عنوان یک راهنمای استفاده کنید.

به اقتصاد کلاهبرداری ضربه بزنید

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل ، شما اساساً برای به دست آوردن اشتغال ، به اقتصاد کلاهبرداری ضربه می زنید. فقط در ایالات متحده ، ۱۶ میلیون نفر فعالانه در اقتصاد حراجی مشغول به کار هستند و پروژه های خود را از طریق سیستم عامل ها ، مراکز کار ، سایت های کاری و تالارهای حرفه ای تأمین می کنند.

با پیدا کردن سیستم عامل ها و سایت های حرفه ای مناسب برای مکان های خود ، بهینه سازی پروفایل های خود بر روی سیستم عامل های گفته شده و شرکت فعالانه ، شانس بسیار خوبی برای انتخاب منظم کار بازاریابی دیجیتال آزاد خواهید داشت.

وارد شوید

به جای این که تمام وقت کار خود را با اشتیاق انجام دهید ، با ایجاد یک وب سایت جذاب ، سازگار با موبایل ، کاملاً بهینه شده و همچنین کانالهای رسانه ای اجتماعی مرتبط ، و مهارت های بازاریابی ورودی یا ورودی خود را (افتخار) کنید. این همان کاری است که شما برای زندگی انجام می دهید)

موبایل

با وجود داشتن مهارت مناسب ، اشتیاق به یادگیری ، خود انگیزشی ، استقامت و استمرار زیاد ، چالش در آمدن به چالش کشیدن ، پاداش بودن یک بازاریاب دیجیتال مستقل بالقوه بی پایان است.