چگونه می توانیم به یک رهبر فکر تبدیل شویم: درسهایی از ۲ وبلاگ پیشرو SaaS

رهبری فکری چیست؟ کلمه کلیدی دیگری که ماموریت بازاریابی محتوا را در اختیار شما قرار می دهد؟ اصطلاحی گریزان که همه ما دوست داریم فکر کنیم استادان ما هستیم؟ تبدیل شدن به یک رهبر فکر در صنعت شما ، به این معنی است که مردم به شما به عنوان یک مقام در موضوع شما احترام می گذارند (و به شما می آیند).

بازاریابی محتوا

اگر به دنبال الهام بخش رهبری فکری واقعی هستید ، بیشتر از SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس) جستجو نکنید. صنعت SaaS برخی از مهمترین وبلاگ های تجاری برتر را که تاکنون خوانده اید ، تولید کرده است. ما دو استراتژی بازاریابی مطلوب SaaS مورد علاقه خود را در زیر تفکیک می کنیم و عناصر منحصر به فرد آنها را به عنوان ماده رهبری فکر خوب بررسی می کنیم.

به جای تقلید از آنچه افراد دیگری در حال نوشتن و تدریس هستند ، بیاموزید که چگونه مارک خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود قرار دهید.

۱ ٫ Intercom: Inside Intercom Blog

Intercom چیست و چرا از وبلاگ بازدید می کنید؟

Intercom بهترین ارتباطات متنی است. این یک راه حل نرم افزاری همه در یک است که به هر تیم در یک تجارت کمک می کند تا با مشتریان در مقیاس ارتباط برقرار کند. مشاغل می توانند برای اقدامات خاصی که مشتریان خود در وب سایت و برنامه خود انجام می دهند ، فیلتر کنند تا به آنها کمک کند تا لیست های بخش بندی شده را ایجاد کنند و پیام های شخصی سازی شده را ایجاد کنند که در نقط of مناسب چرخه زندگی به مشتریان برسد.

راه حل

برای تفکر جدید در مورد خدمات به مشتری ، پیام رسانی شخصی و متنی ، رشد یک شرکت (بطور خاص یک شرکت SaaS) ، استخدام متفاوت ، طراحی و مفهوم سازی محصولات بهتر ، افزایش نرخ تبدیل ، افزایش نرخ تبدیل ، افزایش تفکر به صورت مستقل و موارد دیگر به وبلاگ Intercom Blog مراجعه کنید.

استخدام

چه چیزی Intercom را به عنوان یک رهبر فکر می کند؟ بهترین نکات مربوط به تمرین از طرف متخصصان Intercom:

وبلاگ Incom Intercom دقیقاً همان چیزی را که می گوید: انجام می دهد: نگاهی درونی به کارها ، یادگیریها و افکار داخلی در Intercom ارائه می دهد. از همه افراد موجود در این شرکت خواسته می شود تا یک رهبر فکر در حوزه خود باشند و در مورد تجربه ، یادگیری ها و نظراتشان وبلاگ نویسی کنند. این بدان معناست که برخی از بهترین متخصصان محصول در جهان به مردم می آموزند که چگونه محصولات بهتر را تهیه کنند و بازاریابان کارشناسی ارشد به مردم نشان دهند که چگونه می توانند پیام هایی را تبدیل کنند که تبدیل می شوند و غیره. این وبلاگ همچنین شامل مطالعات موردی در مورد چگونگی موفقیت کسب و کارها با محصول Intercom است ، ارائه الهام بخش برای مشاغل و نکات بهترین تمرین

پست های ضد و نقیض که فرضیات صنعت را آزمایش می کنند:

شما می توانید به نوع بینش با تجربه نگاه کنید – کارمندان شرکت Intercom فقط برای الهام بخش خود به وبلاگ های دیگر نگاه نمی کنند ، آنها به درون سر خود نگاه می کنند و به اشتباهات و موفقیت های خودشان باز می گردند. آنها نمی ترسند که بحث برانگیز باشند و اگر فکر می کنند محصولی می توانند به محض گفتن بهبود پیدا کنند ، توضیحات و گزینه های خوبی را ارائه دهند.

الهام بخش برای نوآوری و تفکر مستقل:

Inverse Intercom به طراحان محصول ، بازاریابان ، کارکنان پشتیبانی مشتری و مهندسین کمک می کند تا فرضیات صنعت را به چالش بکشند و به بهترین محصولات محبوب خود در یک نور کاملاً جدید نگاه کنند. با این حال ، الهام بخش ترین نکته در مورد وبلاگ Intercom این است که به پزشکان کمک می کند تا برای خودشان فکر کنند. این امر به حرفه ای ها و متخصصان متقاعد کننده یادآوری می کند که ابتکاری ترین کار وقتی اتفاق می افتد که شما فرضیات را به چالش بکشید و فکر کنید ، “چگونه می تواند متفاوت ، بهتر ، مفیدتر باشد؟”

رویدادهای صنعت و فیلمهای آموزشی:

رهبری فکر در Intercom فراتر از وبلاگ است. کارمندان تشویق می شوند تا در زمینه های تخصصی خود به عنوان رهبر فکر درآیند و افراد زیادی در رویدادهای صنعت از جمله رویدادهای خود شرکت Intercom صحبت می کنند. Intercom مجموعه ای از فیلم های آموزشی و آموزشی کوتاه را برای کمک به افراد در استفاده از محصول خود و ایجاد پیام های بهتر و شخصی تر فراهم می کند. به عنوان بخشی از تلاشهای تولید سرب ، Intercom همچنین کتابی با عنوان “Intercom درباره مدیریت محصول” را برای کمک به مدیران محصولات در تصمیم گیریهای شغلی بهتر ترسیم کرده است.

نمونه هایی از پست های رهبری فکری:

     

  • یکی از محبوب ترین پست های آنها (عالی برای ماهیت بحث برانگیز و در عین حال صداقت): رشد هک کردن گاو است ****
  •  

  • نگاهی درونی (و جایگزین) به چگونگی استخدام Intercom برای فرهنگ سازی: چگونگی استخدام مهندسین ، قسمت ۲: مشارکت در فرهنگ
  •  

  • چگونه یک کارمند گوگل Analytics را بهتر و بهتر تغییر دهد: چهار موردی که من می خواهم هر نمودار انجام شود
  •  

  • نگاهی به استراتژی محتوا Intercom: دو برابر کردن در محتوا

چگونه مانند Intercom فکر کنیم:

     

  • نترسید که جنجالی شوید (اگر بتوانید از استدلال خود نسخه پشتیبان تهیه کنیدبا دلیل محکم).
  •  

  • از خود بپرسید که چگونه می توانید تازه فکر کنید – قبل از تحقیق در مورد محتوای افراد دیگر ، با ایده های خود در ذهن خود بازی کنید.
  • ایده

     

  • اگر افراد با استعدادی دارید که برای شما کار می کنند ، به آنها اجازه دهید در مورد حوزه های تخصصی و آنچه که آنها آموخته اند ، وبلاگ نویسی کنند.
  •  

  • رهبری فکری خود را فراتر از وبلاگ خود گسترش دهید – وبینارها ، رویدادهای صنعت و کتابهای الکترونیکی تولید سرب ، و غیره را در نظر بگیرید.
  •  

  • متخصصان را ترغیب و الهام بخشید که برای خودشان فکر کنند.
  •  

  • بهترین ایده های خود را به ما هدیه دهید – از ترافیک و مشتریانی وفادار که در نام تجاری شما سرمایه گذاری عاطفی می شوند ، پاداش می گیرید.
  • سرمایه گذاری

     

  • همانطور که یاد می گیرید ، وبلاگ کنید.

۲ ٫ HubSpot: وبلاگ بازاریابی

HubSpot یک پلتفرم نرم افزاری بازاریابی ورودی است که به مشاغل کمک می کند تا بازدید کننده ، جذب رهبری و مشتریان نزدیک را جذب کنند. مشاغل می توانند پست های بهینه سازی شده وبلاگ را با CTA های قوی ایجاد کنند ، کمپین های تولید سرب را اجرا کنند و نتایج خود را از یک بستر تحلیل کنند. HubSpot اصطلاح بازاریابی درون ورودی را راهی برای انقلابی کردن بازاریابی از طریق جاذبه به جای وقفه عنوان کرد.

برای خواندن پست های نحوه عملکرد در مورد همه عناصر بازاریابی ورودی ، به وبلاگ بازاریابی HubSpot مراجعه کنید. شما می توانید به دنبال اینفوگرافیک های حاوی مطالعات اخیر ، پست های روانشناسی بازاریابی دیجیتال ، مطالعات بازاریابی خود انجام شده ، اطلاعات نظرسنجی و لحن سرگرم کننده و کم نور باشید. مباحث عبارتند از: بازاریابی محتوا ، SEO ، Google آنالیتیکس ، فرهنگ شرکت و موارد دیگر.

چه چیزی باعث می شود HubSpot یک رهبر فکر باشد؟ مطالعات انجام شده و مطالعات انجام شده در صنعت:

وبلاگ بازاریابی HubSpot به مشاغل می آموزد که چگونه بازاریابی ورودی را انجام دهند مانند HubSpot انجام می دهد. کارمندان فرضیات مختلف صنعت ورودی را آزمایش می کنند (برای مثال ، عناوین کوتاه تر از نظر کلیک و سهام عملکرد بهتری دارند) و یافته های خود را منتشر می کنند تا به مردم کمک کند تا بازاریان ورودی بهتر شوند. HubSpot همچنین نظرسنجی منظم از صنعت را در مورد وضعیت بازاریابی ورودی ایجاد می کند و مجموعه ای از آمارهای ورودی را جمع آوری می کند که بازاریابان دیجیتالی می توانند به سرعت مشورت کنند تا تصمیمات مربوط به بازاریابی ورودی خود را بشناسند یا در مقاله های خود بگنجانند.

ابزارهای مفید و مشارکتهای مهمان تأثیرگذار:

کارکنان خبره (بسیاری از آنها خود بازاریابان ورودی هستند) محتوای مکالمه ای و سرگرم کننده سازگار را منتشر می کنند که دارای نور کم است ، اما با توصیه های عملی بسیار سنگین است. با این حال ، HubSpot فقط از دانش داخلی خود استفاده نمی کند – این وبلاگ برای جامعه ای از متخصصین بازاریابی ورودی وارد شده است ، اجازه ارسال نامه های خارجی را می دهد ، اما در عین حال از دستورالعمل های بسیار دقیق برای وبلاگ نویسی مهمان حمایت می کند. HubSpot ابزارهای مفیدی (و رایگان) در صنعت ایجاد می کند تا به مشاغل کمک کند تا بازاریابان ورودی بهتر شوند و ابزارهای مفیدی را نیز به عنوان محتوا مشاهده می کنند.

وبینارهای آموزشی و نمایشی:

نمونه ای از پست ها و ابزارهای رهبری فکری:

     

  • مطالعه خود انجام شده با یافته های منتشر شده: آناتومی یک پست مشترک ، قابل پیوند و محبوب: مطالعه وبلاگ بازاریابی ما
  •  

  • پست مهمان از تأثیرگذار صنعت ، نیل پاتل: چگونه یک نویسنده بنویسی بنویسیم که مکیدن نمی شود
  •  

  • ابزارهای رایگان برای بازاریان ورودی: بازاریابی گریدر ، ابزار من Persona ، رتبه ورودی را ایجاد کنید
  •  

  • کتاب ورودی برای بازاریابان مالی: کتاب کوچکی از ورودی برای بازاریابان مالی

کارشناسی ارشد ما را در بازاریابی دیجیتال مشاهده کنید

چگونه فکر کنیم مانند HubSpot:

     

  • آزمایش های خود را انجام داده و یافته های خود را منتشر کنید که سایر مشاغل از آنها می توانند بیاموزند.
  •  

  • نترسید که فرضیات شخصی خود را به چالش بکشید)
  •  

  • وینارهای آموزشی را در نظر بگیرید که بهترین نکات عملی را برای صنعت شما و وینارهای نمایشی آموزش می دهد که به مردم می آموزد چگونه از محصول شما استفاده کنند (یا شاید هر دو را در نظر بگیرید).
  •  

  • روندهای صنعت را مشخص کنید و محتوایی را ایجاد کنید که هدف جستجوی مخاطبان مورد نظر شما را برآورده کند.
  •  

  • یک لحن معتبر و اصلی را برای کمک به خوانندگان در شناخت و گرمی با نام تجاری خود تعریف کنید.
  •  

  • یک لحن مکالمه و سرگرم کننده و در عین حال معتبر به ایجاد ارتباط عاطفی کمک می کندبا مخاطبان خود.
  •  

  • به یاد داشته باشید که ابزارهای رایگان نیز محتوا هستند – آیا ابزاری مفید وجود دارد که می توانید برای کمک به مشتریان خود در تجارت بهتر کنید ، مثلاً؟
     
  • وبلاگ خود را برای وبلاگ نویسی متخصص مهمان باز کنید (اما اطمینان حاصل کنید که از یک وبلاگ وبلاگ نویسی مهمان بالا برخوردار هستید).

تبدیل شدن به یک رهبر فکر در مورد متفاوت فکر کردن است. این به معنای پیش فرض های چالش برانگیز است ، برای آن چیزی که در ابتدا به آن اعتقاد داشته باشید و نترسیدید که در درجه اول باشید. این در مورد پیگیری رقابت خود ، شناسایی روندها ، آزمایش مداوم و یادگیری است. از این گذشته ، بهترین مطالبی که می توانید در اختیار مخاطبان خود قرار دهید ، درسهایی است که خودتان آموخته اید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

سوفی الیزابت اسمیت